
לוחמי דוכיפת עצרו שלושה מחבלים שהשליכו אבנים לעבר כלי רכב בכביש 60
ליעם גולן1.5.19
0
0
0
לוחמי צה"ל זיהו לפני זמן קצר הערב (רביעי) מספר מחבלים ערבים שהשליכו אבנים לעבר ציר 60 מכיוון אל-ערוב שבמרחב החטיבה המרחבית "עציון". כוחותינו ביצעו מארב, עצרו שלושה חשודים והעבירו אותם לחקירה.
מפקד פלוגה בגדוד "דוכיפת" בחטיבת כפיר, סרן גלעד סולומון: "בעקבות זיהוי החשודים שניסו לפגוע ברכבים על הציר הצבנו מארב לתפיסתם בתוך מחנה הפליטים. בזכות החדות של הלוחמים הצלחנו לסגור עליהם מעגל במהירות ויעילות. נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להגן על תושבי האזור בכל יום ובכל שעה". (צילום: ארכיון).
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
