מתניה פרידמן

מחבלים השליכו בקבוק תבערה לעבר מוצב של כוחותינו סמוך לעפרה - אין נפגעים
תום אברמסון28.4.19
0
0
0
הטרור נמשך. מחבלים השליכו הערב (ראשון) בקבוק תבערה מרכב חולף, לעבר ש.ג של מוצב צה"ל שנמצא סמוך לעפרה. לאחר מכן, נמלטו המחבלים לסילוואד.
אין נפגעים בקרב כוחותינו ובאורח נס לא נגרם נזק.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
