דוברות המשטרה

5 טון בשר שאינו ראוי למאכל הושמד במנדא
noa magid24.4.19
0
0
0
בפעילות יזומה משולבת של במשטרה יחד עם יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות ומס הכנסה נבדק אטליז בכפר מנדא. בבית העסק נתפס כ-5 טון בשר שאינו ראוי למאכל אדם.
הבשר הוחרם על ידי יחידת הפיצו"ח ונשלח להשמדה. בעל העסק, בשנות ה-40, לחייו עוכב לחקירה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
