דוברות בית"ר ירושלים

נשאר צהוב: וארן האריך את חוזהו בבית"ר ירושלים ב-3 עונות נוספות
תום אברמסון23.4.19
0
0
0
בית"ר ירושלים הודיעה היום (שלישי) כי החלוץ אנתוני וארן האריך את חוזהו בקבוצה ב-3 עונות נוספות.
אלי אוחנה: ״אנו שמחים להמשיך את ההתקשרות עם אנתוני, שהוא שחקן מצוין, בחור חיובי ואנו רואים בו חלק בלתי נפרד מהתכניות המקצועיות העתידיות בדרך להצלחה״.
וארן אמר לאחר החתימה: ״אני מודה למועדון על האמון והרצון להמשיך יחד, זאת גאווה עצומה עבורי להיות חלק מהמועדון הענק הזה״.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
