4 טיפים שיקפיצו את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל - 0404
+
4 טיפים שיקפיצו את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל

4 טיפים שיקפיצו את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל

כבר כל בעל עסק יודע ומבין את החשיבות של נוכחות אינטרנטית עסקית, כאשר אחד הדברים הראשונים שאנחנו עושים בהיבט הזה הוא עיצוב ובנייה של אתר תדמית. לאחר שהאתר נבנה, העבודה רק מתחילה.. הרי בלי שהלקוחות שלכם ימצאו אתכם בגוגל – אין לאתר שום ערך. ולכן חייבים לתחזק את האתר, לדאוג שיהיה רלוונטי ועדכני, ולהתאים אותו למנוע החיפוש של גוגל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להביא את האתר למקומות הראשונים בגוגל, ומשם הדרך אל הפניות מובטחת.

למען הסר ספק – רוב הגולשים מקליקים על תוצאות החיפוש שהם מקבלים בעמוד הראשון, ואילו מעט מאוד מהם (כ-6% בלבד) עוברים הלאה – לעמודים השני והשלישי. אם לא די בכך, מחקרים מראים שרוב הגולשים מקליקים על תוצאות 1-5 העליונות בעמוד הראשון. לכן, עלינו לבצע תהליך מוקפד ומסודר כדי לקדם את האתר שלנו למקומות הראשונים, ולהתייחס לקריטריונים שחשובים ל-Google בתהליך הקידום של האתר.

לייעוץ עם מקדם אתרים מקצועי – https://nirazo.co.il

טיפ מספר 1 – השאירו את הגולש כמה שיותר זמן באתר שלכם

אחד הפרמטרים המרכזיים ש- Google מתייחס אליהם בדירוג האתר, הוא סיכום הפעילות של הגולשים שלכם באתר: משך הזמן שהגולשים נמצאים בתוך האתר, בכמה עמודים ביקרו הגולשים שלכם, והאם לאחר שהם נכנסו לאתר שלכם, הגולשים חזרו למנוע החיפוש וחיפשו שוב את אותו הביטוי, אך הפעם נכנסו לאתר של המתחרה שלכם – עבור גוגל מקרה כזה מעיד שהאתר שלכם אינו רלוונטי לביטוי שהוקלד, וכתוצאה מכך האתר שלכם עלול להיות מדורג נמוך יותר בתוצאות החיפוש לביטוי הספציפי הזה.

כדי לתת מענה לנושא זה, עלינו לייצר חוויה נכונה וברורה באתר שלכם, החל מהכותרת של העמוד במטא-טייטל ומטה-דיסקריפשיין (הטקסט שמוצג בתוצאות החיפוש בגוגל עבור כל עמוד ועמוד באתר שלכם), בחנו ושפרו את עמוד הבית באתר שלכם (זהו הרושם הראשוני של האתר שלכם), איכות התוכן, התמונות וכו' – כלל האלמנטים צריכים להתכתב זה עם זה ולגרום לגולש להבין שהגיע למקום הנכון בשבילו.

טיפ מספר 2 – בחרו את מילות המפתח הנכונות (מחקר מילות מפתח)

כאן חשוב להבין ולבחור את הביטוי "הכי נכון" – יצירת איזון בין רלוונטיות לבין תחרות. לדוגמה: אם אתם רופאים בתחום האורתופדיה, ומעוניינים לקבל פניות רלוונטיות באתר, בחירת ביטוי מפתח לקידום: "אורטופד" תהייה בחירה אומנם רלוונטית, אך התחרות בה תהייה גבוה מאוד, משך זמן הקידום יהיה ארוך ולבסוף צריך לזכור שהפונה יהיה כנראה לקוח לא מספיק בשל בכדי להזמין את השירות שלנו – סיכוי גבוה לבזבוז כספי (לפחות בשלב הראשון של הקידום). הרבה יותר נכון לבחור ביטויים מקומיים כמו "אורטופד ברחובות" (אם שם הקליניקה נמצאת), או על ביטויים ארוכים יותר (נקראים גם ביטוי זנב ארוך) "אורטופד עד הבית", "אורטופד כתף", "אורטופד מומחה לכתפיים" וכו' – החיפושים בביטויים הללו נמוך יותר אך הסיכוי להצלחת הקידום במשך זמן סביר גבוה יותר, כמו גם טיב הפניה.

השפעת בחירת הביטויים הנכונים יכולה להיות דרמטית על הצלחת הקידום – זהו חלק מרכזי מתפקיד מקדם האתר בגוגל, ונעשה בראשית התהליך.

לשירות קידום אתרים בגוגל – https://nirazo.co.il

טיפ מספר 3 – השקיעו באיכות התוכן

לתוכן יש חשיבות רבה לא רק לגולש שמטרתו לקרוא מידע מקצועי באתר שלכם, ובכך לקבל את הרושם שנכון לבחור בכם/במוצר שלכם, אלא גם ל– Google. לכן, כדאי להשקיע בתוכן איכותי, מקצועי שמעניק לגולשים ערך מוסף. פה חשוב להבין שאתם צריכים להיות טובים יותר ורלוונטיים יותר מהמתחרים שלכם – התוכן צריך "לגעת" ולתקשר את המותג שלכם לעיניים של הגולש בצורה הטובה ביותר. צרו סרטוני הדרכה, כלי שימושי בתחום שלכם או כל דבר שיביא ערך מוסף ללקוח שלכם.

טיפ מספר 4 – חווית משתמש

השקיעו ביצירת חווית משתמש מעולה. חווית המשתמש היא בעצם עד כמה קל, נעים ונוח לגולשים לגלוש באתר שלנו, לעבור בין הקטגוריות, ודפי התוכן השונים, להבין את מבנה האתר באופן אינטואיטיבי, כל זאת תוך התייחסות למגוון קריטריונים כמו למשל זמן טעינה של דפים, צפייה בסרטונים, טעינה של תמונות, קריאת תוכן ועוד

ניר אזולאי – מקדם אתרים בגוגל עם ניסיון של למעלה מ- 7 שנים בקידום אתרים והתאמת האתר למנועי החיפוש. בוגר BA במערכות מידע וכלכלה, ומומחה בבניית תהליכי שיווק דיגיטליים שמביאים תוצאות.

לייעוץ ופרטים נוספים – https://nirazo.co.il