שלמה מור, 0404

נתניהו הצביע בירושלים: "התרגשות! אני מבקש מעומק הלב: לכו להצביע"
noa magid9.4.19
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, הצביעו הבוקר (שלישי), בבית הספר 'פולה בן גוריון' בירושלים.
"לכו להצביע מח''ל, יש לנו כל כך הרבה מה לעשות, להמשיך לחזק את הכלכלה והפיתוח. אם לא תצאו להצביע תקבלו לפיד כראש ממשלה". (צילום: שלמה מור, 0404)


0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
