- "תקפו, איימו וניסו לחטוף את נשקם האישי של השוטרים"
- "כמעט איבדה את הראייה" | מומחי עיניים מזהירים משימוש במוצר הזה...
- תושב נתניה כבן 22 נעצר בחשד לניסיון הצתת דלת כניסה בבית בכפר י...
- מיצג "התינוקות השרופים" במשרדי הנהלת אונר"א בירושלים
- "נעים בעיניים" | אתר החרמון נצבע בלבן | צפו
- חשיבות אורח חיים בריא לבריאות הגוף והנפש
- גבר כבן 69 במצב קשה לאחר שהותקף ברחוב בירושלים
- זאת הציפור הראשונה מישראל שתועדה באבו דאבי
- בעקבות המתיחות: קידום חקיקת חוק הרבנים נעצר
- "הסרטון שהפיץ דובר צה"ל הוא הכל, חוץ מניצחון"
הראשון מחוץ לאילת: קניון ים המלח יהפוך לקניון ללא מע"מ
לראשונה בישראל (מחוץ לאילת) – קניון ללא מע"מ לכולם. גם למיליוני התיירים שמבקרים בים המלח וגם לנופשים הישראלים. תיירי החוץ יזכו עתה גם לפטור ממע"מ וגם להחזר מע"מ – הטבה חסרת תקדים בישראל.
קניון יום המלח (Dead Sea Mall) יהפוך החל מיום ראשון ה-7 באפריל 2019, לראשונה בישראל, לקניון ללא מע"מ גם לישראלים ובכך יאפשר לכל הנופשים במרחב אזור ים המלח והדרום, ליהנות ממהפכת המע"מ ומהמחירים הנמוכים בישראל של מותגי על כדוגמת בוס, פנדורה, ארמאני אקסצ'ינייג, טומי הילפיגר, קלווין קליין ומותגי יוקרה נוספים.
עם הקמת הפרויקט, הציע הקניון, לראשונה בישראל, עמדת החזר מע"מ (Tax Free) לתיירים, שמטרתה לאפשר לכ-3 מיליון תיירים שמגיעים בשנה לאזור ים המלח, לחסוך את ההמתנה בנתב"ג ולקבל את ההחזר בעמדה מיוחדת.
ב-7/4/2019 יוזמת חברת ברקליס סבסוד כספי לתושבי חו"ל וישראלים גם יחד, אשר יצור שיויון ואחידות בין ציבור הלקוחות, שכולו ייהנה מפטור מתשלום עבור רכישת המוצרים בקניון ים המלח בגובה המע"מ.
עו"ד חגי אדורם, נציג חברת ברקליס יזמית קניון ים המלח: "לאחר שהחברה כבר יזמה מהלך ייחודי וראשון בישראל להקמת עמדת החזר מע"מ לתיירים כבר בקניון, כעת החברה ממשיכה באותה הדרך ויזמה מהלך (מסובסד) נרחב הרבה יותר, והוא "קניון ללא מע"מ לכולם". גם לתיירים וגם לנופשים הישראלים אשר יקבלו מעתה פטור מתשלום עבור רכישת המוצרים בקניון ים המלח בגובה המע"מ.
זאת ועוד, תיירי החוץ הרבים הפוקדים את ים המלח ייהנו מ"פעמיים כי טוב" גם יהיו פטורים מתשלום המע"מ (שהינו מהלך מסובסד) וגם יהיו זכאים להחזר מע"מ, דבר שאין לו תקדים גם לא באילת".
קניון ים המלח הינו פרויקט מסחרי מהמקוריים והיוקרתיים שנעשו אי פעם בישראל. הקניון בנוי על 15 אלף מ"ר בעל שתי קומות מסחר ומונה כ-100 חנויות.
בהקמתו של הקניון הושקעו כ-300 מילון שקלים. מעבר לאדריכלות יוצאת הדופן והאטרקציות הסביבתיות אשר חוברו לקניון, נבחר תמהיל יוקרתי במיוחד של שוכרים על מנת לעמוד על הצורך של למעלה מ-2.7 מיליון איש בשנה אשר פוקדים את ים המלח – אחד משמונת פלאי תבל, אשר יותר ממחציתם הינם תיירים תושבי חוץ.
בין שוכרי הקניון ניתן למצוא את מותגי האיכות: BOSS, ARMANI EXCHANGE, POLO RALPH LAUREN, COLUMBIA, PANDORA, TIMBERLAND, CK, TOMMY HILFIGER, PAUL & SHARK ועוד רבים וטובים. לא כולל מבצעי סוף עונה, ובכפוף לתקנון המופיע באתר החברה.