0404

בן גביר ופעילי מפלגתו יגיעו מחר לגבול עזה: "העברת הסחורות - אות קלון לממשלת ישראל"
תום אברמסון31.3.19
0
0
0
במחאה על מדיניות הכניעה של ממשלת ישראל מול ירי הטילים של חמאס, יגיעו מחר (שני) בבוקר עו"ד איתמר בן גביר ופעילי איחוד מפלגות הימין לגבול רצועת עזה ויבצעו פעילות במעבר כרם שלום.
לדברי בן גביר והפעילים: "העברת הסחורות בכרם שלום לרצועת עזה היא אות קלון לממשלת ישראל. אם אין שגרת חיים בעוטף עזה, אין שום סיבה שתהיה שגרת חיים בעזה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
