- כבר לא שכונת פאר: פשיטה רגלית וחיסול מחבלים בחמד | צפו
- גינת סמים בתוך האנגר | דבר כזה הרבה זמן לא ראיתם | צפו
- "עלינו להכיל ריבונות על ארצנו ואין מקום לריבונות אחרת"
- יו"ר מטה משפחות החטופים שנכנס לתפקיד לפני כחודש, התפטר מתפקידו
- מזעזע | ביצע עבירות מין חמורות ומעשים מגונים בבן דודו
- התפיסה המרשימה של המשטרה באזור וואדי ערה | צפו
- תשעה מבוקשים נעצרו ברחבי יו"ש, בבלאטה אותרו והושמדו מטעני נפץ
- הוריה של נועה ארגמני לשר החוץ של סינגפור: "לאשתי לא נותר עוד ה...
- נתניהו: "אם הייתי מדבר על שתי מדינות לשני עמים ומוותר על תקיפה...
- ראש השב"כ לשעבר: "רעיון שתי המדינות מסוכן ביטחונית ואסטרטגית"
חשיבות פרסום ושיווק דיגיטלי בזמן בחירות
במשך מרבית ימות השנה הם מחליטים החלטות גורליות שישפיעו על עתידנו, אבל אחת לכמה שנים, לאורך יום שלם, הם מבינים עד כמה הם תלויים בנו, בעם הפשוט ובמה שנבחר. ניחשתם נכונה, מדובר במערכת הבחירות ובמפלגות השונות המתמודדות על מקומות בממשלה. ביום הבחירות יש לנו את הזכות להצביע ולבחור, ולכן לקראת יום הבחירות משתדלת כל מפלגה לשווק את עצמה עד כמה שניתן.
הבחירות והשיווק הדיגיטלי
היום כל מפלגה מבינה שאם היא מעוניינת להשפיע על הציבור, היא מוכרחה להשתמש באמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותה. אחת האמצעים החזקים יותר הקיימים היום הוא הסרטון. שיווק דיגיטלי בזמן הבחירות אינו מתקיים ללא סרטון. כל מפלגה מעוניינת לפנות אל הרגש של הצופים, על מנת לרכוש את אמונם וביטחונם בה. בדרך כלל, הסרטונים התעמולתיים מציגים בעיה מסוימת שעמה מתמודדים במדינה, ואת הפתרון לבעיה זו.
מעבר לכך, קיימים אמצעים שיווקיים נוספים אשר מתאימים לפרסום המפלגה בזמן הבחירות: עדכון עמודי הפייסבוק של המתמודדים, פרסום ציוץ בטוויטר או עדכון באתר האינטרנט.
שומרים על קשר עם הבוחרים
אחת המטרות החשובות ביותר של הנבחרים היא לפנות אל הציבור ולשמור על קשר עם הבוחרים. לפיכך, יש צורך לשדרג את האמצעי השיווק הדיגיטלי העומדים לפני המתמודדים. על מנת לגייס כמה שיותר בוחרים, יש צורך לפנות ישירות אל הציבור, אל כל בוחר ובוחרת. לפיכך, לא אחת מופצים סרטונים אשר פונים במיוחד אל הבוחרים. כמו כן, העוזרים האישיים של המתמודדים משתדלים להתייחס אל תגובותיהם של הבוחרים ולענות להם במהירות. כך, עד ליום הבוחר הגורלי שיקבע את הרכב הממשלה, המתמודדים "יורים לכל הכיוונים" במטרה להפיץ את המסר שלהם ולשכנע את הבוחרים להצביע.
מעודדים את הציבור להצביע
בשנים האחרונות עולה בקרב תושבי מדינת ישראל תופעה של הימנעות מהצבעה. לפיכך, לצד הפרסום והשיווק למערכת הבחירות, מעודדים את הציבור ללכת ולהצביע. סרטונים, פרסומות ואתרי אינטרנט מבהירים מדוע כדי להצביע לבחירות: שימוש בזכות הדמוקרטית במדינת ישראל, היכולת לשנות את המצב, חוסר הצבעה שיחזק דווקא את המתמודדים הבעייתיים ועוד.
מערכת הבחירות עוברת למסך הקטן
כל מפלגה משתמשת במגוון רחב של אמצעים דיגיטליים על מנת לפרסם את עצמה. אך אחד הדברים החשובים שיש זכור הוא שכל אמצעי כזה צריך להיות מותאם למסך הקטן של הטלפון הסלולרי. זאת משום שמרבית הבוחרים נמצאים שם, מאחורי המסך. הם משתמשים בטלפון הקטן שלהם למטרות שונות, ובין השאר גולשים באינטרנט בזמנם הפנוי. על כך, חשוב להתאים את הפרסומות הממומנות, את הסרטונים ואת הפוסטים ברשתות החברתיות למסך הקטנטן.
גם למתמודדים יש אנשי שיווק ופרסום
למתמודדים לממשלה אין פנאי או ידע לפרסם את עצמם, ולכן הם שוכרים את שירותיהם של אנשי שיווק מקצועיים המכירים את עולם השיווק מקרוב. אנשי מקצוע אלה יודעים להשתמש נכונה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות כדי להשיג את התוצאות הרצויות.