יח״צ

תא״ל פוגל: ״ג׳עברי חוסל למרות גנץ, כששמעתי את גנץ לוקח קרדיט, כמעט נפחתי את נשמתי״
בועז גולן26.3.19
0
0
0
תא״ל במיל׳ צביקה פוגל טוען כי בני גנץ שיקר כאשר הציג את חיסול ג׳עברי כהישג שלו ומבהיר שהחיסול בוצע למרות גנץ - גנץ,, בעצם התנגד.
תא"ל במיל' צביקה פוגל, שהיה מפקד מרכז האש של פיקוד דרום ב"עמוד ענן" אמר בתכנית של שרון גל ב״גלי ישראל״ וערוץ 20: "ג'עברי רמטכ"ל חמאס, חוסל למרות הרמטכ"ל גנץ. כששמעתי את גנץ לוקח על זה קרדיט, כמעט נפחתי את נשמתי, החזקתי את הבטן מצחוק. תשאל את טל רוסו שהיה אלוף הפיקוד".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
