0404

מחבלנים ממשיכים לשגר בלוני נפץ מעזה - מטען חבלה התפוצץ באוויר
רפאל חיון20.3.19
0
0
0
מחבלים מרצועת עזה ממשיכים בשיגור בלוני נפץ לעבר שטח ארצנו. מאז הבוקר הופרחו עשרות בלונים ולחלקם הוצמדו מטעני חבלה, מתוך מטרה ברורה לרצוח יהודים.
סמוך ל-15:45 התפוצץ בלון נפץ באוויר, בעת שהיה בדרכו מעזה לשטח הארץ.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
