דובר צה"ל

שוחררתם לפני 5 שנים ויותר ולא ניצלתם את מלוא הפיקדון האישי? היתרה תועבר מיידית לחשבונכם
noa magid18.3.19
0
0
0
האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון הודיע הבוקר (שני), כי חיילים משוחררים, שעברו חמש שנים מיום סיום שירותם, יקבלו את יתרת הכספים שנותרה בפיקדונם ישירות לחשבון הבנק שלהם.
בהודעת האגף נכתב:
פיקדון אישי עד אליך! - על פי תיקון החוק שנכנס לתוקפו בינואר 2019, חיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי-אזרחי, שהשלימו חמש שנים ממועד סיום שירותם ולא מימשו את מלוא כספי הפיקדון למטרות הקבועות בחוק, יקבלו את יתרת הכספים ישירות לחשבון הבנק, אשר באמצעותו קיבלו את מענק השחרור. השירות החדש בא להחליף את הצורך של חיילים משוחררים ללכת לסניפי בנק לאומי או בנק הפועלים (המורשים לכך), כדי למשוך את יתרת הפיקדון שנותרה להם לאחר חמש שנים מיום השחרור.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
