דוברות המשטרה

צרור בלוני תבערה אותר במועצה האזורית שער הנגב
רפאל חיון18.3.19
0
0
0
צרור בלוני תבערה נפלו הבוקר (שני), בתחום המועצה האזורית שער הנגב. חבלני המשטרה שהוזעקו למקום החלו בבדיקה וטיפול בחפץ חשוד שחובר להם והוא נוטרל.
במשטרה ציינו לטובה את ערנות האזרחים שנקטו בזהירות המתבקשת תוך דיווח למשטרה ומנעו בכך סיכון מיותר לביטחונם ושלומם.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
