דובר צה״ל

ישראל הגישה תלונה למועצת הביטחון בעקבות חשיפת ׳תיק הגולן׳
תום אברמסון14.3.19
0
0
0
לאחר חשיפת יחידת "תיק גולן", שגריר ישראל לאו"ם דני דנון, פנה אמש (רביעי) במכתב תלונה למועצת הביטחון של האו"ם.
דנון: "מדינת ישראל לא תתעלם מהסבת סוריה ולבנון לחזית צבאית כנגדה ותפעל בכוח ובעוצמה נגד התוקפנות שמוטוות בטהרן. חיזבאללה עדיין לא מוכר כארגון טרור על ידי מועצת הביטחון, למרות מצבור של עדויות והוכחות לפעילות טרור ברורה וחוצת יבשות".
דנון קרא למועצה לגנות את הפעילות של חיזבאללה שנחשפה על ידי צה"ל ולקדם את ההכרה בו כארגון טרור.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
