
לוחם נוסף מגדוד נצח יהודה הורשע בבית המשפט הצבאי ביפו
noa magid11.3.19
0
0
0
הבוקר (שני), הורשע לוחם נוסף מגדוד נצח יהודה בבית המשפט הצבאי ביפו, במסגרת פרשת הכאת סעייניו של המחבל עאצם ברגותי, אשר ביצע את הפיגועים בצומת עופרה וגבעת אסף בהם נרצחו שני לוחמי צה''ל והתינוק עמיעד ישראל ז''ל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
