
פצצת מרגמה נפלה בשטח פתוח באשכול - כוחותינו הגיבו בירי טנקים
נועה מגיד ורפאל חיון6.3.19
0
0
0
אזעקת צבע אדום נשמעה במועצה אזורית אשכול. פיצוצים נשמעו במרחב ונפילת פצמ''ר אותרה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית אשכול. בתגובה לירי, צה"ל תקף מטרה באמצעות טנקים.
מספר דקות מוקדם יותר, נשמעה אזעקת צבע אדום במספר יישובים באזור המועצה האזורית שער הנגב. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
