דוברות מג״ב

הלוחם שנפצע קל בפיגוע הדריסה בכפר נעמה: ״מקווה לחזור כמה שיותר מהר לשגרה״
תום אברמסון5.3.19
0
0
0
סמ״ש א׳, אשר נפצע בפיגוע הדריסה בכפר נעמה בו נפצע קשה בנוסף גם קצין צה״ל, שחזר אמש (שני) בביתו את רגעי האירוע.
סמ״ש א׳: "ברגע שזיהיתי את הרכב קפצתי ימינה, ניסיתי להתחמק ממנו ובכל זאת הרכב הצליח לפגוע לי ברגל. פתחנו בירי לעבר הרכב וניטרלנו את שני המחבלים ואת השלישי שנפצע עצרו במקום.
אני מאחל לקצין החלמה מהירה ושיקום על הרגליים כמה שיותר מהר. אני מקווה לחזור כמה שיותר מהר לשגרה ולפעילויות".
כזכור, כוחותינו חיסלו בפיגוע שני מחבלים ועצרו את המחבל השלישי.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
