
הלוחם שנפצע באורח קל בפיגוע הדריסה בכפר נעמה שוחרר לביתו
תום אברמסון4.3.19
0
0
0
לוחם מג״ב, אשר נפצע באורח קל בפיגוע הדריסה בכפר נעמה שבחטמ"ר אפרים, שוחרר הבוקר (שני) לביתו לאחר שטופל בבית החולים תל השומר.
כזכור, בפיגוע נפצע באורח קשה גם קצין צה״ל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
