דוברות איחוד הצלה

פעוט שתה שמן שאינו ראוי למאכל והובהל לבית החולים במצב בינוני
ליעם גולן1.3.19
0
0
0
פעוט כבן שנה וחצי טופל ע"י מתנדבי איחוד הצלה לאחר ששתה שמן למאור (שאינו ראוי למאכל) בביתו בבני ברק.
אריאל אנגלרד, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה, תוך תיאום טלפוני עם קו החירום של המרכז הארצי למידע בהרעלות, הענקנו סיוע ראשוני לילד ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני".
באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים להורים ומבוגרים למקם את החומרים האסורים בשתיה הרחק מהישג יד של ילדים ופעוטות בכדי למנוע אסונות מיותרים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
