מקרר שעובד בשבילך - 0404
+
מקרר שעובד בשבילך יח"צ

מקרר שעובד בשבילך

יש הרבה מוצרים וחומרים שצריכים תשומת לב מיוחדת. בין אם מדובר במוצרי מזון או תרופות למשל, כל בעל עסק שנדרש לשמור על חומרים רגישים בצורה אחראית יודע שאחסון החומרים בטמפרטורה נכונה באופן עקבי הוא עניין תברואתי קריטי וראשון במעלה. על מנת לעמוד בסטנדרטים מחמירים ותנאים ללא פשרות חייבים לדאוג לפתרונות מתאים.

עד כמה זה קריטי?

כשזה נוגע לאחסנה בקירור אסור לטעות. מדובר בדרך כלל בפריטים שזקוקים לטיפול מאוד מדויק ואף בעניין של חיים ומוות. מיותר לציין שמוצרי מזון שלא יישמרו כראוי מהווים סכנה בריאותית אמתית ואחסון תרופות אף מחייב בזהירות יתרה. אלו דברים שכולנו צורכים באופן יום יומי וכשאנחנו מספקים אותם עבור אנשים אחרים אנו בעצם אחראיים על שלומם ובריאותם באופן ישיר ולכן נרצה לבחור מוצרים כמו מקררים תעשייתיים לדוגמא, באיכות גבוהה שעומדים בסטנדרטים מחמירים.

גם יפה וגם אופה

חומרים מהסוג הרגיש שמצריך קירור בדרך כלל מחייבים גם סביבה נקיה ומסודרת ופתרונות קירור איכותיים יהיו גם מעוצבים בהתאם. בתחום המסעדנות והמזון נרצה כי מקרר תצוגה ישדר ניקיון וסטריליות ובמקביל יהיה מזמין ונעים לעין וזוהי גדולתם של מוצרי קירור ברמה גבוהה.

אפילו מראה של מקפיא שוכב פשוט שנמצא באזור המטבח ואינו חשוף לעין הלקוחות צריך להיות ייצוגי בסביבת עבודה בה מתעסקים עם פריטי מזון ושנחשפת לביקורות תמידיות של משרד הבריאות למשל.

מקרר יישון בשר שגם מיישן וגם שומר על איכות הבשר יכול להיות פריט תצוגה מעניין וייחודי במסעדת בשרים טובה. מי שמבין בבשר יודע להעריך מראה של נתחי בשר איכותיים וטריים ומקרר כזה יכול להיות מאוד אטרקטיבי ואף להגדיל את סל הקניה במקום.

אל מי פונים?

מומלץ לפנות לחברה ייעודית המתמחה בתחום, חברה בעלת שנות וותק וניסיון רבות שמספקת מוצרים באיכות גבוהה מתוצרת מיטב החברות. בנוסף רצוי לבדוק כי בחברה יש "אבא ואימא" ושהיא מספקת גם שירותי תיקון ואחזקה אמינים למוצרי הקירור אותם היא מוכרת, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב לא נעים בעת תקלה והרי כל תקלה בתחום הקירור מחייבת טיפול שכזה. חברה כזו היא מילוא קירור. זוהי חברה מהוותיקות ברשת, בעלת ניסיון עשיר משנת 1986. במילוא קירור תוכלו למצוא מגוון רחב וליווי מקצועי לאורך כל הדרך וגם שירות תיקון ותחזוקת מקררים ע"י טכנאי מוסמך. תתחדשו!

כתבה זו נכתבה בשיתוף פעולה עם מגזין צרכנות – SaleInfo.