גם לפי קופיקס - הסקר של 0404, שבו נתניהו מוביל בפער עצום על חבורת גנץ, הכי קרוב למציאות - 0404
+
גם לפי קופיקס – הסקר של 0404, שבו נתניהו מוביל בפער עצום על חבורת גנץ, הכי קרוב למציאות קופיקס

גם לפי קופיקס – הסקר של 0404, שבו נתניהו מוביל בפער עצום על חבורת גנץ, הכי קרוב למציאות

ביום רביעי האחרון, רשת קופיקס השיקה קמפיין בחירות ראשון מסוגו בו היא מציעה ללקוחותיה להשתתף במדגם ענק הכולל מאות אלפי משתתפים ולהשפיע על בחירת המועמד לראשות הממשלה ששמו יתנוסס על כוס הקפה שלהם.

נתוני המדגם שנאספו מכל סניפי הרשת בארבעת הימים האחרונים מיום השקת המהלך נותנים תמונת מצב של הלך הרוח הפוליטי ברחוב הישראלי:

ראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל עם 55% מלקוחות קופיקס שבחרו לשתות את הקפה שלהם בכוס שתמונתו מתנוססת עליה ובפער עצום אחריו, בני גנץ ויאיר לפיד עם 22% בלבד.

כזכור, על פי הסקר שנערך בפייסבוק של חדשות 0404, נראתה תמונה דומה. למעלה מ-31,000 הצבעות תוך מספר שעות הראו כי הציבור בישראל תומך בראש הממשלה בנימין נתניהו לכהונה נוספת. בסקר, התוצאה עמדה על 75 אחוזים לטובת רה"מ נתניהו ו-25 אחוזים בלבד לבני גנץ. 

על פי מדגם קופיקס, נפתלי בנט ואבי גבאי צמודים עם פער מזערי ביניהם ובפער גדול מהמועמדים המובילים: נפתלי בנט – 6.68% ואבי גבאי – 5.60%.

ובאיזו עיר הכי רוצים להשאיר את ראש הממשלה נתניהו על כסא ראש הממשלה?

בראש העין ועפולה נרשמו אחוזי ההצבעה הגבוהים ביותר לנתניהו – 82%, ובעפולה 80%.

קבוצת תומכי גנץ ולפיד הגבוהה ביותר נמצאת דווקא בגדרה שם כ-39% בחרו בהם לרשות הממשלה אך רה"מ עדיין מוביל בעיר עם כ-49%.

תמונת המצב בערים הגדולות:

נתניהו מוביל גם בירושלים ובתל אביב עם 62% בירושלים ו-50% בתל אביב, יאיר לפיד ובני גנץ זוכים בתל אביב ל-38% לעומת 12% בלבד בירושלים.

אירם גרייבר, מנכ"ל רשת קופיקס: "הבחירות הקרבות הן נושא המעניין את כל אזרחי ישראל, ואנו רואים היענות רבה והתלהבות בסניפים מהאפשרות לבחור ולהצביע באמצעות כוסות הקפה של קופיקס. החיבור לקופיקס שהינה רשת "של העם" הוא טבעי. עשרות אלפי הכוסות שנמכרות ביום בסניפינו הפזורים בכל רחבי הארץ לצד העובדה שכל אחד יכול לקנות קפה או משקה חם אחר ולהשתתף במדגם, נותנות תוצאות המשקפות את הלך הרוח ברחוב הישראלי מעצימות את אווירת הבחירות".

אודות המדגם:

רשת קופיקס הציבה בסניפיה כוסות לשתיה חמה עליהן מתנוססים שמות המועמדים המובילים לראשות הממשלה. הלקוחות בוחרים לשתות את הקפה מכוס הנושאת את שם המועמד המועדף עליהם. קופיקס מציעה גם כוסות קפה עם ריבוע לבן ריק, שבו ניתן יהיה לרשום שם מועמד/מפלגה נוסף, שלא מבין חמשת המועמדים ששמם מודפס. שם המועמד יירשם בקופה וייספר במדגם.

מאות אלפי כוסות שתייה חמה הנמכרות ברחבי הארץ, מהווים בסיס להערכה לגבי תוצאות הבחירות הקרבות והעדפות העם. כך יוכל כל אחד מהקונים להשתתף באופן אקטיבי בתוצאות המדגם של רשת קופיקס.

התוצאות מפורסמות באופן שוטף בנכסי הדיגיטל של החברה.

המהלך מתבצע ב-145 סניפי הרשת, בתי קפה וסופרים הפזורים ברחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום ויימשך ֹֹֹֹעד הבחירות.

מבזקיםלכל המבזקים