דובר צה"ל

פרסום ראשון: מטען הופעל לעבר כוחותינו בגבול הרצועה, בלון נפץ התפוצץ באזור אשכול - אין נפגעים
רפאל חיון22.2.19
0
0
0
מטען חבלה שהושלך לעבר כוחותינו בגבול הרצועה התפוצץ. אין נפגעים בקרב כוחותינו.
באירוע נוסף, בלון נפץ התפוצץ מעל אחד היישובים במועצה האזורית אשכול. לחדשות 0404 נמסר כי אין נפגעים ולא נגרם נזק.
כוחותינו פועלים במספר מוקדים בגבול הרצועה, שם מתפרעים כ-7500 מפגעים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
