כבאות והצלה מחוז דרום

עצוב: שני כלבים מתו בשריפה שפרצה בדירה בקריית גת
noa magid18.2.19
0
0
0
צוותי כיבוי מתחנת קרית גת ואשקלון הוזעקו לשריפה שפרצה בדירה בקומה 3 מתוך 20 ברחוב החושן בקריית גת. לוחמי האש שהגיעו למקום זיהו שריפה שכבתה ע"י מערכות הכיבוי האוטומטיות, אך בתוך חדר הילדים אותרו שני כלבי הבית מתים.
חוקר שריפות פתח בחקירת האירוע.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
