הבית הלבן

הבית הלבן: טראמפ יישא נאום ביום שני בנוגע לוונצואלה
תום אברמסון14.2.19
0
0
0
הבית הלבן הודיע הלילה (חמישי) כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, יישא ביום שני הבא נאום במיאמי.
בהודעה נמסר כי, הנאום יעסוק בעיקר במצב המדיני בוונצואלה ולתמיכה האמריקנית במנהיג האופוזיציה, חואן גוואידו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
