דוברות המשטרה

אלמונים פרצו לבית כנסת באשדוד, גנבו קופות צדקה וגרמו נזק במקום
אלי מרציאנו12.2.19
0
0
0
היום (שלישי) לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות התפרצות שארעה במהלך הלילה לבית כנסת ברובע י"א באשדוד.
כוחות שיטור שהגיעו למקום פגשו במודיע שסיפר כי מהמקום נגנבו מספר קופות צדקה, תפילין ובנוסף נגרם נזק קל במקום.
המשטרה פתחה בחקירה ובאיסוף ממצאים על ידי טכנאי הזיהוי הפלילי שהוזעקו אף הם לזירה.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
