הבית היהודי

הבית היהודי: "המו"מ עם האיחוד הלאומי הגיע למבוי סתום - נערכים לריצה עצמאית"
תום אברמסון9.2.19
0
0
0
מפלגת הבית היהודי הודיעה הערב (מוצאי שבת) כי המו"מ עם האיחוד הלאומי הגיע למבוי סתום.
בהודעה של המפלגה נמסר: "המו"מ עם האיחוד הלאומי הגיע הערב למבוי סתום. הבית היהודי נערך כבר הערב לריצה עצמאית וממשיך לבחון אפשרויות נוספות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
