מזמינים חופשה או טיסה ברשת? הסטארט-אפ גלאסבוקס ישפר את החוויה שלכם - 0404
+
מזמינים חופשה או טיסה ברשת? הסטארט-אפ גלאסבוקס ישפר את החוויה שלכם גלאסבוקס

מזמינים חופשה או טיסה ברשת? הסטארט-אפ גלאסבוקס ישפר את החוויה שלכם

בפעם הבאה שתזמינו חופשה או טיסה, כדאי שתדעו שסטארט-אפ כחול לבן מפתח תקווה הוא זה שדואג שהחוויה שלכם אונליין תעבור בשלום. מי שעומדת מאחורי שדרוג הפעילות המקוונת היא חברת גלאסבוקס (Glassbox) שמחזקת כעת את אחיזתה בשוק התיירות והתעופה העולמי. החברה מודיעה היום על חתימה עסקה עם חברת התעופה הלאומית של סינגפור (Singapore Airlines). וכן הרחבת השת"פ עם אייר קנדה (Air Canada). בפורטפוליו של החברה ניתן למצוא ענקיות נוספות בתחום, דוגמת  Expedia, ו-Yatra.

ירון מרגנשטרן מנכ׳׳ל גלאסבוקס: "אנחנו שמחים על כך שאייר סינגפור בחרנו בנו כשותפים בדרך לייעול חווית הגלישה של לקוחותיהם, ביניהם כמובן גם ישראלים רבים". אייר סינגפור הלכו בדרכה של המתחרה ממדינה אחרת, אייר קנדה שראו כיצד בחודשים האחרונים הטכנולוגיה של גלאסבוקס הוטמעה בהצלחה ביישומון של ענקית התעופה בקנדה. גלאסבוקס סייעה לחברה לנתח את הפעילות הדיגיטאלית ולשפר את החוויה של המשתמשים – כעת החברות מודיעות על הרחבת השת"פ והטמעה של הטכנולוגיה גם באתר האינטרנט של החברה. 

מרגנשטרן: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הצוותים של אייר קנדה על מנת להטמיע את הטכנולוגיה ולשפר עבור הלקוחות את חוויית השימוש והגלישה. אנו שמחים על הבעת האמון וגאים על כך שהשותפות בינינו שהחלה באפליקציה מתרחבת כעת גם לאתר האינטרנט".

"אין עוררין על כך שהערוצים הדיגיטליים הפכו להיות החלק הכי טבעי במסע של הלקוחות בדרך ליעד הבא. הדרך שבה הלקוחות באים במגע יומיומי עם המותג חשובה מאוד ולכן אנחנו שואפים להגדיל את החשיפה החיובית הן באתר והן באפליקציה. הטכנולוגיה של גלאסבוקס אפשרה לנו לנתח את הביקורים הדיגיטאליים של הלקוחות ולשפר את המערכות שלנו הן מבחינה טכנית והן מבחינה עסקית" מסביר סילבן רוביטאיל, אנליסט ראשי בחברת אייר קנדה.

באחרונה החברה הודיעה על סבב  גיוס על סך 25 מיליון דולר. גלאסבוקס נוסדה בשנת 2010 על ידי יואב שרייבר, ירון גואטה וחנן בלומשטיין. היא מעסיקה כיום מעל ל-70 עובדים במשרדיה בפתח תקווה, לונדון וניו יורק. החברה פיתחה תוכנה שמתעדת, מקליטה ומנתחת פעולות דיגיטליות כדי לשפר את חווית המשתמש ביישומי רשת ואפליקציות. בכל תחום פעילות, החברה מסוגלת לנתח את כל המסלול שעושה הגולש באתר, ולהבחין האם והיכן הוא מתקשה לבצע פעולות.