
הבית היהודי: ״לא נהיה מפלגת בת של הליכוד״
ליעם גולן2.2.19
0
0
0
בעקבות הפרסומים השונים, מנכ״ל הבית היהודי ניר אורבך מסהיר כי מפלגת הבית היהודי מקיימת הליך מעמיק לבחירת יושב ראש על מנת לא להיות מפלגת בת של הליכוד.
אורבך: ״מפלגת הבית היהודי מקיימת בחודש האחרון הליך מורכב ומעמיק לבחירת יו״ר ורשימה כדי להיות מפלגה חזקה ומשפיעה ולא מפלגת בת של הליכוד״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
