ויקיפדיה

יפן: שני ישראלים חשודים בהברחת מטילי הזהב
noa magid23.1.19
0
0
0
שני אזרחים ישראלים נעצרו בחשד שהבריחו מטילי זהב ליפן, במסווה של חלקי חילוף לרכב.
על פי דיווח בתקשורת המקומית, מדובר בהברחה הגדולה ביותר שנעשתה אי פעם.
הישראלים חשודים בהברחה של כ-4 טון מטילי זהב בסה''כ ובהזדמנויות שונות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
