איך להשתמש ולשלב בצורה בטובה ביותר ביקורות של לקוחות מרוצים באתר? - 0404
+
איך להשתמש ולשלב בצורה בטובה ביותר ביקורות של לקוחות מרוצים באתר? Pixabay

איך להשתמש ולשלב בצורה בטובה ביותר ביקורות של לקוחות מרוצים באתר?

המלצות וביקורות טובות הם אחת הדרכים הטבות ביותר בכדי לפרסם את האתר ולמשוך יותר ויותר אנשים אל האתר שלכם. אם אתם מספקים שירות טוב ואדיב ברמה גבוה כנראה שיבואו המלצות מלקוחות שיצאו מהעסק שלכם מרוצים עד כדי כך שישמחו לפרסם עליכם כמה מילים אוהדות.

אך לצערנו רוב ההמלצות לא מגיעות לבד, הרוב המוחלט של קהל הלקוחות הישראלי גם עם יקבל את השירות הטוב ביותר שקיבל בחייו יבחר דווקא שלא לכתוב ביקורת או המלצה.

בעבר שכמעט כל אתר היה מקום ובו אנשים רושמים תגובות והמלצות אך כיום זה כבר כמעט ולא מופיע וזה הפך לדבר מישון ולא מושך.

דף עסק בפייסבוק יכול להיות דרך מצוינת לקבל תגובות מלקוחות מרוצים והמלצות, דווקא בפייסבוק הקהל הישראלי כן בוחר לשתף את דעותיו ועם קיבל יחס טוב הוא מיד משתף זאת.

גוגל עסקים הוא מקום שמאד חשוב להיות נוכחים בו וגם דרך שם אפשר לקבל המלצות, ולקוחות יהיו פרטים ומידע על העסק שכם ואם יהיו עליכם ביקורות טובות זה יכול מאד להשפיע על ההחלטה שלהם לבחור דווקא בכם.

בכדי לשלב את המלצות הלקוחות באתר שלכם חשוב מאד שלא תכתבו ביקורות על עצמכם בשמות בדויים זאת פעולה שיכולה לפגוע באמון של הגולשים בכם ושל גוגל בפרט.

רצוי מאד ליצור באתר דף אשר מכיל מקום ובו יש עליכם המלצות של לקוחות ותגובות אוהדות, כמה משפטים קצרים וקולעים של כל לקוח ללא ספק יעשו את העבודה.

חשוב לשאול בטלפון את הלקוחות עם הם רוצים לכתוב תגובה ובכך תוכלו לכתוב את התגובה שלהם במקום לחכות ולצפות שאולי הם יכתבו המלצה בכוחות עצמם.

תוכלו גם לשתף פוסטים תגובות שנכתבו עליכם בפייסבוק או אפילו לצלם מסך של הודעת תודה שנשלחה על ידי לקוח מרוצה.

לסיכום בתחום שירותי קידום אתרים seo בגוגל תעלו את ההמלצות והתגובות המעניינות של הלקוחות המרוצים תוך כדי שמירה על חדשניות ואיכותיות, בכך שגולשים באתר שלכם יוכלו לקרוא המלצות רבות אליכם זה דבר שיוכל להשפיע מאד עליהם לבחור בכם.