דוברות כב״ה נגב

גבר ואשה נפצעו קשה בשריפה שפרצה בבניין מגורים באופקים
תום אברמסון14.1.19
0
0
0
שריפה פרצה הלילה (שני) בדירה בקומה הרביעית בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב הרצוג באופקים.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה שני נפגעים קשה, בהם: אישה כבת 30 לאחר ששאפה עשן, מחוסרת הכרה ומונשמת וגבר כבן 50 במצב קשה מחוסר הכרה מונשם, עם כ-80% כוויות בגופו ולאחר ששאף עשן.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
