
סגן יו"ר הכנסת, ח"כ חיליק בר אושפז עקב דלקת חריפה במעי
ליעם גולן6.1.19
0
0
0
סגן יושב ראש הכנסת, חבר הכנסת חיליק בר פונה אמש (שבת) לבית החולים הדסה עין כרם בעקבות דלקת חריפה במעי.
ח"כ בר אושפז במחלקת הכירורגיה ויישאר בימים הקרובים להמשך טיפול והשגחה. מצבו מוגדר יציב.
מדוברות בית החולים נמסר כי, "בהוראת פרופ׳ אלון פיקרסקי, מנהל אגף הכירורגיה בהדסה עין כרם, הוא אושפז במחלקה ויושאר להמשך טיפול בימים הקרובים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
