
אמסלם: "פגישת היועץ המשפטי עם בכירים במערכת המשפט - הדבר הכי חמור שהיה פה"
תום אברמסון2.1.19
0
0
0
חבר הכנסת ויו"ר הקואליציה דודי אמסלם, הגיב הבוקר (רביעי) לפרסומים בנוגע לפגישת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, עם בכירים לשעבר במערכת המשפט בעניין תיקי רה"מ, בנימין נתניהו.
אמסלם כתב בחשבון הטוויטר שלו: "נשמע לי על גבול ההזוי והמופרך שהיועץ המשפטי לממשלה נפגש עם בכירים במערכת המשפט בעניין נתניהו. אבל אם אכן זה קרה, מדובר בדבר הכי חמור שהיה פה. התיקים הזויים מלכתחילה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
