למה קידום אתרים (SEO) חשוב לעסק שלך - 0404
למה קידום אתרים (SEO) חשוב לעסק שלך bigstockphoto.com

למה קידום אתרים (SEO) חשוב לעסק שלך

קידום אתרים נחשב בעיני רבים בתור נתיב שיווק לא יעיל. עסקים רבים בוחרים שלא להשקיע בקידום האתר שלהם מכיוון שאינם מאמינים שזו הדרך הנכונה ללקוחות שלהם.

אז למה קידום אתרים חשוב לעסק שלך? איך הוא יכול לתרום לעסק שלך לשגשג? כדאי שתדע ששיווק מבוסס קידום אתרים אורגני נחשב היום באופן גורף לאחד מערוצי השיווק המוצלחים ביותר. עסקים גדולים ברחבי העולם בוחרים להשתמש בו על פני רשתות חברתיות או קידום ממומן (פרסום בגוגל), במיוחד העסקים שחושבים לטווח הארוך.

לקידום אתרים יש השפעה עצומה על תודעת הלקוחות שלך, ואם תצליח לעמוד בסבלנות הנדרשת תגלה בוודאות שבערוץ זה ההחזר על ההשקעה (ROI) הוא הגבוה מכולם. כמה דברים שכדאי להכיר בנושא הזה במאמר הבא:

SEO טוב למיתוג ושיווק רחב

נתחיל מזה שרוב הגולשים מחפשים תשובות לשאלות שלהם בגוגל, בין אם מדובר בתשובה לסימפטום של מחלה ובין אם מדובר במוצר שהם מעוניינים לרכוש. המטרה שלך, בתור אתר מקודם, היא להופיע הכי גבוה שאפשר בתוצאות החיפוש, רצוי בשלושת המקומות הראשונים או בדף הראשון. הסיבה לכך אינה בהכרח רק אחוז ההקלקה ביחס לחשיפה שלך (CTR), אלא חדירה לתודעת הגולש.

דרכו של גולש בדרך לתשובה הנכספת לשאילתא שלו אינה מסתכמת בפתיחת שניים-שלושה אתרים. הוא עובר תהליך מסוים עד אשר מגיע לתשובה שמספקת אותו. רוב הגולשים מבצעים חיפוש ראשוני, בודקים מספר אתרים, ממשיכים לחדד את תוצאות החיפוש שלהם ובסופו של דבר בוחרים בתשובה המתאימה ביותר.

איך אתה יכול להרוויח מהתהליך הזה? תחשוב שבכל פעם שהגולש מבצע חיפוש האתר שלך מופיע. אם תכנית התוכן שלך מכוונת נכון, האתר שלך יכול להופיע עבור כל השאילתות של הגולש בתחום, כולל תהליך החידוד. גם אם הוא לא נכנס לאתר שלך בפעם הראשונה או השניה הוא תמיד רואה את המותג שלך למעלה. המותג שלך חודר לתודעתו וכמעט מבלי שירגיש הוא נכנס לאתר שלך והופך ללקוח פוטנציאלי.

נוכחות גבוהה בתוצאות החיפוש יוצרת אמינות

גולשים מבצעים היום הרבה פעולות באינטרנט בצורה לא מודעת. הרבה משווקים משקיעים משאבים רבים בכדי להבין את הדרך לחדור אל תודעתו של הגולש ולהשפיע עליה. בהקשר של קידום אתרים אורגני, כאשר אתר מופיע גבוה בתוצאות החיפוש, הוא משפיע על התודעה של הגולש. גם אם הוא אינו מודע לזה, אחרי הרבה פעמים שאתר מסוים מופיע מולו בתוצאות הראשונות של החיפוש, הוא מבין שמדובר באתר אמין.

מבחינת גוגל, התוצאות מסודרות בסדר רלוונטי יורד כך שהגולש יוצא מנקודת הנחה שגוגל מסדר את הרשימה בדרך האופטימלית עבורו. וככל שאתר מסוים מופיע יותר, כך עולה הקרדיט שלו אצל הגולש. אפשר לדמות את זה לחיפוש נותן שירות בדפי זהב של פעם. היית עוברים לדף פנימי בתוך הספר לחפש טכנאי מזגנים או מתקשר למי שמופיע בדפים הראשונים? זה אותו סיפור. עליך להשקיע כדי לבנות אתר אינטרנט שיהיה בולט לעיני הגולש שעתיד לבחור בך כנותן השירות הפוטנציאלי שלו.

SEO מביא תנועה איכותית לאתר

ברור שתנועה בלבד לאתר היא לא הדרך האידאלית להרוויח כסף. יכולים להיכנס לאתר שלך אלפי גולשים בחודש, אבל אף אחד לא משתייך לקהל היעד שלך. אבל אם אפשר לחשוף את האתר שלך בפני גולשים רבים, למה לא? אפשר להקביל את זה לחנות שנמצאת בקניון גדול. לא בטוח שכל מי שנכנס לקניון יקנה ממנה, אבל הסיכוי שמישהו יקנה גדל משמעותית לעומת חנות זהה ברחוב בלי תנועה.

חשוב להתמקד בקהל היעד שלך כדי שהתנועה תהיה איכותית ככל שניתן. דרך קידום נכון תוכל לחשוף את האתר שלך לקבוצה גדולה מאד של גולשים ולהגדיל משמעותית את הסיכויים שלך למכור. לגבי ההשוואה לחנות בקניון, יש חידוד משמעותי וחשוב אחד. שים לב שלעומת הקמת החנות שלך בקניון ותשלום שכירות מנופח, קידום אתר הוא הוצאה יעילה וזולה בהרבה. מה גם שרוב הסיכויים שהקהל הגולש לאתר שלך הגיע כי נתת תשובה לשאלה רלוונטית שלו וסיכויי ההמרה שלך רק הולכים ועולים.

SEO – ערוץ השיווק עם ROI הגבוה ביותר

נתחיל מזה שלשיווק באינטרנט יש הרבה יותר הצדקה להשקעה כמעט מכל ערוץ שיווקי שאינו דיגיטלי. השיווק של היום ממוקד במתן מענה ממוקד לקהל הגולשים. קידום אתרים כאסטרטגיה נותן לך את האפשרות להפיץ ולשווק לקהל לקוחות פוטנציאליים בזמן שהם מחפשים מוצר או שירות שהעסק שלך מספק.

אתה לא מפריע להם בשגרה עם פרסומת קופצת באמצע תכנית טלוויזיה, או נמצא יחד עם עוד מאות עסקים בדפים של עיתון. אתה נמצא באינטרנט, במקום בו פוטנציאל החשיפה של העסק שלך הוא הגדול ביותר הקיים. מה גם שברוב המקרים אתה מקבל גולש שמגיע לאתר שלך כי הוא חיפש אותך, וזה מגדיל משמעותית את הסיכוי להמרה. אתה לא צריך לשכנע אותו בזמן אקראי שהוא צריך אותך, אלא לשכנע אותו שאתה מי שהוא חיפש.

בזכות SEO אתה יכול לדעת המון על הקהל שלך

כאמור, אתר מקודם מקבל תנועה איכותית לאתר שלו. בעזרת כלי מעקב של גוגל, אפשר לקבל המון מידע על אופי הקהל, לבצע פילוחים, לדלות מידע יקר ערך ולמקד את אסטרטגיית השיווק בכל פעם בהתאם להתרחשויות. אין טוב יותר מלדעת מה מעניין את הגולשים שלך, באיזו דרך אתה יכול למכור להם ואיזה תוכן מושך אותם אליך בצורה הטובה ביותר. קח את זה לתשומת לבך בפעם הבאה שאתה חושב שלקידום אתר בגוגל אין חשיבות עבורך.

Seolinks.co.il  – עוזרים לעסקים להצליח בגוגל.

מבזקיםלכל המבזקים