לע"מ

נתניהו ורוביו שוחחו: "נמשיך בשיתוף פעולה הדוק"
יצחק ביאליק25.10.25
0
1
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר עם מזכיר המדינה של ארה"ב, מרקו רוביו, לאחר ביקורו בישראל.
במהלך השיחה דנו השניים בתוצאות הביקור ובשותפות העמוקה בין המדינות. נתניהו הודה לרוביו על תמיכתו האיתנה בישראל בתקופה זו ועל מחויבותו לחיזוק הברית האסטרטגית.
השניים הדגישו את הצורך בהמשך שיתוף פעולה הדוק בין המדינות, בראש ובראשונה להשבת החטופים החללים הביתה, וכן לקידום פירוק חמאס מנשקו ופירוז רצועת עזה.
נתניהו איחל לרוביו ביקורים נוספים בישראל בעתיד הקרוב.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
