תום אברמסון

עצוב: נקבע מות הפעוטה שנשכחה ברכב בזכרון יעקב
חדשות 040424.10.25
1
0
0
בבית החולים רמב"ם בחיפה נקבע הלילה מותה של הפעוטה בת השנה וחצי, אשר נשכחה אמש ברכב מספר שעות בזכרון יעקב.
צוותי מד"א העניקו לפעוטה טיפול רפואי ברכב והעבירו אותה בטיפול נמרץ לבית החולים, אך כאמור שם נקבע מותה.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
