Dragana Stjepanovic

מסתמן: משחקי היורוליג יחזרו להתקיים בישראל בתחילת דצמבר
תום אברמסון21.10.25
1
0
0
משחקי היורוליג של מכבי ת״א והפועל ת״א צפויים לחזור להתקיים בישראל, בשל הסכם הפסקת האש.
על פי אנשי היורוליג, כבר בתחילת דצמבר נחזור לארח שוב את המשחקים במפעל הבכיר ביבשת. גם משחקי הפועל ירושלים ביורוקאפ עשויים לחזור לישראל.
שר התרבות והספורט מיקי זוהר: ״אני מברך על החלטת הנהלת היורוליג לחדש את אירוח המשחקים בישראל. זו החלטה חשובה שמבטאת את המצב הבינלאומי החדש שישראל נמצאת בו בעקבות חתימת ההסכם להשבת החטופים.
הספורט הוא גשר שמחבר בין כוחנו, חזרת המשחקים מביאה איתה מסר ספורטיבי וחשוב. מדינת ישראל מקדמת בברכה את הקבוצות, הספורטאים, הצוותים והאוהדים שיגיעו לישראל״.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
