דובר צה"ל

סופה של הפסקת האש? מחבלים ירו טיל נ"ט לעבר כוחותינו ברפיח
יצחק ביאליק19.10.25
7
2
0
ראשוני: פיצוץ אירע באזור רפיח לאחר שמחבלי חמאס ירו, ככל הנראה, טיל נ"ט לעבר כלי הנדסי של כוחותינו. בנוסף חשד כי המחבלים ירו גם עם רובי צלפים.
כוחותינו פועלים במרחב.
7
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
