דוברות המשטרה

כוחותינו קיבלו לידיהם את את ארונות שני החטופים
יצחק ביאליק19.10.25
1
3
0
ישראל קיבלה לידיה, באמצעות הצלב האדום, שני ארונות של חטופים חללים שנמסרו לכוחותינו מצה"ל והשב"כ, בתוך שטח רצועת עזה.
האורנות יועברו לישראל, שם יתקבלו במעמד צבאי עם הרב הצבאי הראשי. לאחר מכן יועברו אל המרכז הלאומי לרפואה משפטית של משרד הבריאות.
בתום הליך הזיהוי תימסר הודעה רשמית למשפחות.
במשרד ראש הממשלה אומרים: "כל משפחות החטופים עודכנו בדבר ובשעה קשה זו ליבנו עמן. המאמץ להשבת חטופינו נמשך ברציפות ולא יפסק עד השבתו של החטוף האחרון. הציבור מתבקש לכבד את פרטיות המשפחות ולהימנע מהפצת שמועות ומידע שאינו רשמי ומבוסס".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
