דוברות משרד ביטחון

צה"ל: שבעת החטופים בידי כוחותינו
יצחק ביאליק13.10.25
0
1
0
שבעת חטופינו: מתן אנגרסט, גלי ברמן, זיו ברמן, אלון אהל, איתן מור, גיא גלבוע דלל ועמרי מירן נמצאים בידי כוחותינו לאחר שנתיים בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס ועושים את דרכם לבני משפחותיהם, במחנה צה"ל ברעים.
הפעימה השניה צפוייה בשעה 10:00.
הודעה משותפת לדובר צה"ל ודוברות שב"כ: "שבעה חטופים שבים עברו כעת לכוח צה״ל ושב"כ ברצועת עזה, שבעה חטופים שבים מלווים כעת על ידי יחידה מובחרת של צה״ל וכוח שב"כ בדרכם ארצה, שם יעברו הערכה רפואית ראשונית וייפגשו עם בני משפחותיהם.
מפקדי צה״ל וחייליו מצדיעים ומחבקים את השבים בדרכם ארצה. דובר צה"ל מבקש מהציבור לגלות אחריות ורגישות ולכבד את פרטיות השבים. צה"ל ערוך לקליטת חטופים נוספים שעתידים לעבור לצלב האדום בהמשך".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
