ערבים

שבעה חטופים כבר בידיים של הצלב האדום – מצבם תקין
יצחק ביאליק13.10.25
0
2
0
שבעה מהחטופים כבר הועברו לידי נציגי הצלב האדום במסגרת הפעימה הראשונה של השחרור. לפי הערכה ראשונית מצבם טוב, וכולם הולכים על הרגליים.
במערכת הביטחון מעריכים כי תוך זמן קצר יעברו החטופים לשטח ישראל, שם ייקלטו על ידי כוחותינו ויועברו לבדיקות רפואיות ראשוניות במחנה רעים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
