ארכיון - דוברות המשטרה

חשודים נעצרו בהחזקה לא חוקית של אמל"ח וסמים
אליאב אהרון12.10.25
0
0
0
12 תושבי לוד, רמלה וטירה נעצרו השבוע בחשד להחזקת אמל"ח תחמושת וסמים.
בחיפוש המשטרה נתפסו ארבעה אקדחים, מחסניות ומעל ק"ג סמים מסוגים שונים, שהוסלקו בתקרת גבס.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
