צילום: דובר צה"ל

מח"ט 7 ללוחמיו: "משימתנו לא תמה עד שנחבק את החטופים"
אליאב אהרון12.10.25
0
1
0
צה"ל פרסם הבוקר את דבריו של מפקד חטיבה 7 ללוחמיו ביציאתם מרצועת עזה- "משימתנו לא תמה עד שנראה ונחבק את אנשינו, אך זוהי בהחלט נקודת ציון בהשגת מטרות המלחמה" אמר אל"ם ש'
והדגיש את משמעות השבת החטופים עבורם ו"עבור העם כולו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
