איחוד הצלה 

הולך רגל נהרג מפגיעת כלי רכב בנתניה
חדשות 040412.10.25
0
0
0
הולך רגל כבן 70 נהרג הבוקר מפגיעת כלי רכב ברחוב פנחס לבון בנתניה.
צוותי הרפואה שהגיעו למקום קבעו את מותו בזירה. האחים גבריאל ואליעזר אלישיוב, חובשי איחוד הצלה: ״מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב, למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
