
כריש נצפה גם בחופי בת ים - החופים נסגרו
יצחק ביאליק9.10.25
0
0
0
עיריית בת-ים הורתה על סגירת כל חופי הרחצה בעיר לאחר שכריש נצפה באחד החופים הדרומיים, זאת אחרי שאמש נסגרו חופי אשקלון בעקבות מקרה דומה. צוותי ההצלה פינו את המתרחצים מהים, והחופים יישארו סגורים עד להודעה חדשה, במסגרת הנוהל לשמירה על בטיחות הציבור.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
