
החשש הגדול לקראת שחרור החטופים וההיערכות
במשרד הבריאות נערכים לקליטת החטופים החיים, לאחר התמונות הקשות שהעידו על הרעבה ממושכת ועינויים קשים.
ד״ר הגר מזרחי, ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות: "אחרי התמונות הקשות שראינו של החטופים שהורעבו במשך זמן רב – אנחנו נערכים עם אמצעי ניטור ויחידות טיפול נמרץ, למקרה הצורך".
במשרד מזהירים מפני האפשרות שחמאס ינסה להאכיל את החטופים בכמות גדולה לפני השחרור, פעולה שעלולה לסכן את חייהם לאחר תקופת רעב ממושכת.
לדברי גורמים במשרד, הועבר לחמאס פרוטוקול הזנה מחדש – בתקווה שיופעל כדי למנוע פגיעה נוספת בחטופים.
בתי החולים שיקלטו את החטופים הם איכילוב, בילינסון ושיבא, כאשר סורוקה וברזילי יהיו ערוכים למקרה שבו יגיעו חטופים במצב קשה במיוחד.
במשרד הבריאות הוסיפו כי חטופים ששהו יחד בשבי יוכלו להתאשפז יחד כדי לשמור על תחושת ביטחון ורציפות נפשית.
(תמונה, ארכיון: שחרור אלי שרעבי מהשבי)
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
