
8,000 מטיילים בשומרון בקריאה להחלת ריבונות | צפו
לכבוד 50 שנות התיישבות בשומרון צעדו 8,000 אנשים בצעדת הריבונות!
הצעדה יצאה מחוות אלחי שבין שבי שומרון לעינב והגיעה עד תחנת הרכבת ההיסטורית בסבסטיה- המקום שבו לפני 50 שנה הוכרע המאבק על הקמת ההתיישבות היהודית המחודשת בשומרון.
צפו בדברי שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וראש מועצת שומרון יוסי דגן-
בעצרת המרכזית שהתקיימה בתחנת הרכבת השתתפו: ראש מועצת שומרון יוסי דגן, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שרת החדשנות המדע והטכנולוגיה גילה גמליאל וכן חברי המחזור שעלו בעלייה ההיסטורית לסבסטיה לפני 50 שנה והיו אלו שהביאו להבקעת המאבק להתיישבות היהודית בשומרון. חברי העליה התאספו מול תחנת הרכבת סבבטיה ושחזרו את התמונה ההיסטורית שהפכה לסמל המאבק לחידוש ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון.
על הבמה הופיעו האמנים 'עקיבא' וביני לנדאו, והילדים נהנו ממופע של 'טוביה' וממגוון אטרקציות נוספות.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
