
המשטרה איתרה תושב הרצליה שיצא מבית החולים ונאבד ביו"ש
יצחק ביאליק29.9.25
1
2
0
כעת ניתן להגיב ללא צורך בהרשמה
תושב הרצליה בן 56 יצא הבוקר מבית החולים תל השומר לאחר הליך רפואי, כשהכרתו הייתה מעט מטושטשת. בדרכו לביתו המשיך בנסיעה על כביש 5 עד לאזור אריאל, שם סטה מהכביש וירד לשטח.
שוטרי תחנת אריאל במחוז ש"י פתחו בסריקות נרחבות בסיוע יחידות ממת"ש, המנהל האזרחי וכוחות צה"ל. רחפן אזרחי הופעל מעל אזור התעשייה אריאל, ותיאום מבצעי בוצע בין מחוז תל אביב למחוז ש"י.
בשעה 9:00 אותר רכבו סמוך לסלפית, ולאחר חיפושים בעזרת הרחפן נמצא הגבר בשביל בין אזור התעשייה אריאל לכפר ברוקין כשהוא בהכרה אך מבולבל.
כך הסתיים בהצלחה מבצע איתור מורכב שנמשך משעות הבוקר ומנע חשש כבד לחייו.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
