דוברות המשטרה

שב״חים מחברון נעצרו בתום מרדף בכביש 6
יצחק ביאליק29.9.25
2
2
0
אמש, לפנות בוקר, במהלך פעילות מבצעית באזור יקנעם, זיהה כוח משטרתי רכב שעבר באור אדום בתוך צומת. השוטרים פתחו במרדף אחריו, כשהנהג מנסה להימלט.
לאחר מרדף שנערך על ידי שוטרי המחוז ולוחמי יס״מ, נעצר הרכב על כביש 6. בתוכו אותרו חמישה ערבים תושבי חברון ללא אישורי שהייה בישראל, אותם הסיע תושב רהט.
המסיע והשב״חים נעצרו ונלקחו לחקירה בתחנת המשטרה. בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצרם עד ל־30/09/25. החקירה נמשכת.
ממשטרת ישראל נמסר: "שהות של שוהים בלתי חוקיים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות חבלנית ופלילית. משטרת ישראל נאבקת בכל גורם המסייע להגעה ולשהות שב"חים בשטח מדינת ישראל ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם העבריינים".
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
