
צו סגירה למסעדה בצפון בשל תפיסת שב"ח
אליאב אהרון21.9.25
0
3
0
שוטרי מרחב מנשה תפסו שב"ח שהועסק במסעדה בבאקה אל גרביה כחלק ממסגרת הפעילות נגד שוהים בלתי חוקיים.
מפקד מחוז חוף, ניצב יחיאל בוהדנה, חתם על צו סגירה למסעדה והשב"ח נעצר לחקירה, אשר בסיומה נכלא.
בנוסף לכך, שוטרי מרחב מנשה מתחנת באקה אל גרביה בקרות קפדניות בבתי עסק ובאתרי בנייה בגזרת התחנה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
